Zeymeyley Kızlar yenidogan için hangi bebek bezini aldınız? Yenidoğan anneleri hangi markadan memnun? Molfix pure soft ve sleepy bio naturel hakkında yorumu olan var mı? Cok teşekkürler
Kubrademirli Zeymeyley ben de daha doğum yapmadım şimdilik bir paket sleepy bio natural bir paket de prima premium care aldım ikisini de kullanan arkadaşlarım memnun tabi prima fiyatı çok pahalı ilk etapta bebeğin cildi biraz toparlanana kadar kullanırım sonra sleepy geçerim diye düşünüyorum
yanlisanlamaama Zeymeyley prima premium care kullanıyoruz hastane sleepy vermişti bir paket onu da kullandım memnun kalmadım hep çişi sızdırdı kıyafetleri ıslanıyodu ama primadan memnunum sırtına kadar doldursa da dışarı vermiyor 🫠
merve_nurr Ben daha doğum yapmadım ama bebek bezi karşılaştırma videoları izledim sleepy bio natural markasını çok övdü bu yüzden onu aldım
Zeymeyley Cevapladığınız için çok teşekkür ederim. İlk kızıma prima kullanmıstım daha sonra birkac deneme sonrası sleepy ile bezi bırakmıstık. Ama bi arkadasım molfix i cok önerdi. Bu yüzden fikirlerinizi almak istedim.