Mommyyssss Kızlar bebek arabasında hangi markayı tercih ettiniz ve nelere dikkat ettinizz ?? Önerilerinizi bekliyorummm
Gzd11gzd Mommyyssss Kanz V-Go aldım ben.En çok hafif olmasına,genişliğine,katlanmasının kolay olmasına dikkat ettim.
Svlgnr Mommyyssss kraft napoli aldık. Çift yönlü olması ve ana kucaginin içinin kumaş ve dolgusu bana en iyi gelen oydu. Daha kullanmadık ama kurduk kurulumu basit. Çok ağır değil.
Zezegamze Mommyyssss maxi cosi aldık, bebek arabası ve puset, bebek arabası hafif manevra dönüşü cok iyiydi hoşumuza gitti, bide pusetleri ilk 6 ay otokoltugu oluyor diye adac testinden çok iyi puan almış güvenli olsun istedik
Annekuzusu38 Gzd11gzd Bende dün Kanz V-go aldım indirimdeydi deneme fırsatımda oldu inanılmaz hafif ve kaliteliydi
minimix Ben de Kraft lima için gitmiştim ama Kraft time s modelini aldık. İkisi de çift taraflı ikisi de hem kabin boy hem travel ama limanın kumaşına göre time s daha iyi geldi fiyatı da oldukça uygun
elifby Karar veremedik henüz. Mağazada “Sunny Baby9023” modelini söylediler iyi diye. Kullanan bilen var mı nasıl?
Babyakca2891 Hanımlar merhaba bende 19+3 haftalığım herşeye fazla fazla zam gelmeden bebek arabasını Park yatağını alalım dedik e bebekten arabalara baktık kanz vgo baktık güzeldi alanlar gördüm memnun musunuz şuan için metalleri gayet sağlam geldi bana sürüsü çok kolaydı birde size sorayım dedim