7+2 haftalık hamileyim . 1 haftadır bitmek bilmeyen bazen çoğalan bazen çok az gelen kahverengi lekelenmem var . 2 kez doktora gittim kesese yada bebekte bır sıkıntı olmadıgını ıcerde de bır kanama alanı olmadıgını söyledıler progestona başladım fıtıl olarak alıyorum ama bitmiyor . Sadece 2 kez idrardan sonra pembe kan gıbı geldi ama normalde kahverengi süreklı var son 1 haftadır . Bu durumu yaşayanlar var mı ?? Ne zaman geçer 😔😔