Merhaba benim 50 mg seker yüklemem 157 ve hba1c degerim 5.1 . Tekrar başka yükleme testi yaptırmadım . Kadın dogum Doktorum sekeri kontrol altında tutmak için günde 1 kez 500 mg Matofin icmemi söyledi . Doguma son 2,5 ay var. İnternette ve yorumlara baktıgımda hamilelikte kullanılmaması gerektigine dair şeyler okudum . Doktora söyledim fakat ilacı içmem gerektiğini söyledi . Yediklerime içtiklerime cok dikkat ediyorum yürüyüşte yapıyorum . İlavı henüz almadım olumsuz yorumlardan korkup. Gebelikte kullananlar yazabilir mi .