glbhr1 hilal4721 benimde öyleydi 13 haftalığım hala öyle risk var progestan fitil ve iğneyi kullanıyorum
babyy__ hilal4721 Ben 5 haftalıkken başladım gunde 1 kere 2 gün once günde ikiye çıkardı fitil olarak kullanıyorum artık canım. Doktor bana kendini hazırla her an düşük yapabilirsin dedi 😥
hilal4721 Gbbggj allah yar ve yardımcımız olsun inşallah mutluluğumuz kursağımızda kalmaz bundan 3ay önce 8haftalık gelişimi durduğu için kalbi atmayan bebeğimi kaybetim allahtan umut kesilmez🤲