Kızlar ben hamileyken son haftaya kadar hiç ödemim yoktu, elim ayağım hiç şişmedi 39. Haftada doğum yaptım. Yarın 1 hafta olacak. Ama iki gündür ayaklarım baya şiş neden oldu acaba, hamileyken olmamıştı doğum yaptıktan sonra bu ödem neden, normalmi yada başına gelen varmı