Kızlar demir ilacı kullanmaya başladım bugün 3.günüm. Yemekten 2,5 saat sonra içiyordum, 1 saat sonra da başka bir şey yiyordum. İki gün yine mide bulantısı vs idare ettim ama bugün malesef olduğu gibi istifra ettim. Devlet takipli olduğum için 13 gün sonraya randevu var. 13 gün içmesem mi, yoksa başka bir çözümü var mı bildiğiniz? Yardımınıza ihtiyacım var. 😢