IRMAKKAYRA21 26+4 teyim bebeğim 981 gram dedi doktor iyi dedi ama bana küçük geldi aynı haftalarda sizin bebeğiniz nasıl dı
Zehross03 IRMAKKAYRA21 25+5 te 1100 grmdı ama benimki 10 gün önceden gidiyor zaten o yüzden sizinki gayet normal
defnezumram IRMAKKAYRA21 her bebek aynı olacak diye bişi yokki daha bugün biri doğum hikayesini anlatmış 3300 demişler 2400 küsür doğmuş bebek doktorun sana geriden geliyorsun demedikçe sorun yok kafana takma benimde 24te 917 gramdı 28deyim 1215 çıktı şimdi
Melekoz IRMAKKAYRA21 800 ve 1000 kilo arası oluyor zaten bu haftalar yani normal doktor anormal birşey görseydi zaten söylerdi.
Stella55 Yarın 26+6 olucam ve randevum var, unutmazsam yazarım buraya. Ama bence de iyi, bu haftalarda 1 kilo, 1 kilo civarı olması gerekir diye dinlemiştim bir uzmandan.
IRMAKKAYRA21 defnezumram haklısınız kesinlikle öyle ama kendi yaptığım yemekleri de yiyemedigimden acaba küçük bir bebek mi olacak diye aklımda düsünceler sürekli
defnezumram IRMAKKAYRA21 sen yinede yemeye çalış çıkarsan bile sonrasında ye ben ilk 3 ay her yediğimi çıkardım ama 1 saat yedikten sonra kendimi sıktım öyle kustum çünkü beslenememesi bi çok hastalığıda tetikliyor bebeklerde
IRMAKKAYRA21 defnezumram yemeye çalışıyorum ama genelde hep benzer şeyler ve hazır dışarıdan alıp yiyorum inşallah zararı olmaz
IRMAKKAYRA21 Sedeffsarioglu ultrason yanilma payı var deniliyor hep . Benim ilk çocuğum oğlan di küçük doğdu 2700 bu ikinci gebeligim ama bunda yiyemedigim için aklımda sürekli telaşlı sorular dönüyor nasıl olacak diye . Rabbim sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin inşallah
defnezumram IRMAKKAYRA21 dışarıdan yeme dışarıdan yediğimiz şeyler çoğu marketlerdeki fire mallardan yapılıyor maalesef