seyma_nur34 Kızlar 37+6 dayız açılmanın olması için neler yapmam veya yemem gerekiyor, yürüyüş yapıyorum onun haricinde 🌸
MyBabyy_ seyma_nur34 canım hurma ye hergün bol yürüyüş merdiven inip çık bunları biliyorum sadece açılmaya yardımcı
1prensannesi2312 seyma_nur34 günde 3-5 arası hurma yiyebilirsin korunmasız ilişki de öneriyorlar spuat yapabilirsin
Merveozl seyma_nur34 hurma yiyorum sabahları bi fincan ahududu yaprağı çayı akşamları da çubuk tarçınlı su içiyorum günde 3 km yürüyorum pilates topuyla hareketler yapıyorum bide bugün ekstra activating labor diye bi video var YouTube de onu yaptım yorumları çok iyi bilmiyorum bi işe yarar mı fazlasıyla yoruldum ve bir an önce doğurmak istiyorum 😁
Hernasipvaktineesirdir seyma_nur34 ben perine masajı yapıyorum 5 gün önce 2 cm açıklık vardı canım. Bilmiyorum faydası varmı. İlişkiye de hiç ara vermemiştik ama artık doguma kadar annemdeyim orda doğum yapcam bilmiyorum bundan sonra açıklık durumu ne olur.
seyma_nur34 Merveozl hahah son cümle beni anlattı resmen canım 😂😂 hayırlısıyla sağ salim kucağımıza alsaydık bebişlerimizi 🤲 dediklerini yapicam çok teşekkür ederim 🌸
aysegul_46 Merveozl öyle şiş hissediyorum ki kendimi 37 haftalıgim yerimden kalkmaya o kadar eriniyorum ki sadece pilates topunun üzerinde hareket etmeye çalışıyorum
Merveozl seyma_nur34 yapıyorum ama biliyorum ben ne yaparsam yapayım vakti saati geldiği zaman gelicek kendimi avutmak için yapıyorum 😂
Haleblbn Pilates ve squat yapıyorum ve hurma yiyorum umarım faydası olur 37+1 haftalık oldum hiç ne sancı ne kasılma var haftaya çatı muayenesi olacak orada ne çıkacak bakalım ☺️
Merveozl aysegul_46 hamileliğim başından beri çok hareketliydim onunla kaynaklı bi durum sanırım ödemim ya da şişliğim de yok
seyma_nur34 dilay_06 yaaa kıyamam, sezaryen açılmadan mı kaynaklı yoksa sağlık açısından mı? Suni de verseler olmaz mı acaba
seyma_nur34 dilay_06 hayırlısı olsun canım onemli olan bebeğini sağ salim kucağına alman, sezaryen normal farketmez 🤲🌸