Meybuz Haftamdayım %70-80 kız diyolar ama bana 21. Haftada detaylı ultrasona girince ozaman tam belli olur diyolar sizin böyle bi durum başınıza geldimi? neden kesin demiyolar bana
sukriyecengl Meybuz 11+6 ikili tarama da erkeğe benziyor demişlerdi banada 17+2 de kesinleşti erkek olduğu sabretmek lazım. Sizinde kesinleşir birkaç haftaya
Aysee1123 Meybuz Kimi doktor net konuşur kimisi konuşmaz. Benim doktorum 12. haftada de net kız demişti mesela şuan 25 olduk sayılır 🦄 Detaylıda daha netleştiği için öyle demişlerdir doktordan doktora farkediyor yani herşey