Umut5135 Merhaba kızlar ayaklarım acayip şişti adete 3 gün var nette nadir gebelik belirtisi yazıyor yaşayan var mı böyle bişi yardımcı olurmusunuz
Pofudukkbulutt Umut5135 nete göre zaten ya hamileyiz ya kanseriz nette ne söyleniyorsa yalandır inanmayın
Beyzanrrr Umut5135 çok iyi anlıyorum ama kafanizi bu tür şeylerle yormayın ne zmn adet günü geçti ozmn heveslenin