Merhaba kızlar. 2 gündür kahverengi lekem var doktora gittim herhangi birşey olmadığını söyledi ve progestan verdi önlem amaçlı. Dün bir anda yürürken aynı adet kanı gibi kan gelmeye başladı üstüm battı baya geldi. Hemen gittik doktora çocuk iyi ancak vajen içi kan var dedi yatış yaptı. Neyse kanamam durdu şuan ilaç verdi ama neden olduğunu söylemedi bazen olabiliyor dedi. Başına gelen var mı acaba 9 haftalığım. Tekrar olur diye çok korkuyorum