Nrdnot Merhabalae hamile olduğumu ögrendiğimde aile hekimine bildirmiştim 6 haftalıktım baya sorular sordu biz sizi arayıp takip ederiz dediler şuan 14+2 yim hiç arayan olmadı normalde kaçıncı haftada arıyorlar ?
Mystery_ak Nrdnot bende ilk 5 haftalıkken gidip söyledim o gün bana tarih verdi direk bu tarihte gel diye tarihte 16. Haftama denk geliyordu
Serife2323 Nrdnot beni ilk 19 haftalıkken çağırdılar tetanoz aşısı olmuştum kilo tansiyon bakıyorlar bilgilendirme yapıyorlar o kadar. Onun sonrasında şeker yükleme için çağırıyorlar
Simge_celen_ozyildiz_ Nrdnot bilgilendirme sonrası aşı için arıyorlar 17.hafta demişti bizim sağlık ocağı ama ben 20de yaptıracağım doktorum tavsiyesi üzerine
Nrdnot Mystery_ak anladım teşekkür ederim. Demekki 16 haftalıjken çağırıyolar. Peki gidince ne yapıyolar neye bakıyolar
Mystery_ak Nrdnot iki tüp kan aldılar demir kolestrol açlık kan şekeri vs bakıyorlar bir tüpte idrar oda enfeksiyona bakıyorlar
Ozgeguney Nrdnot hepsi de aramıyor siz araştırın hafta hafta yapılması gerekenleri ihmal etmeyin. Tetanoz için gidiliyor, ben arada bir değerlerime baktırmak için idrar ve kan tahlili vermeye gittim bir de.
mombabe Nrdnot benimki mesaj atmıştı: 12-18-24-28-36 bu haftalarda kontrole gittim sürekli. Her haftanın kendine göre takibi var
Gulce-35 Valla beni sadece ilk tetanozda aradı bi daha da aramadı ben kendim kafama göre gittim ara ara en son gideli bi buçuk ay oldu doğum yapınca 4. Gün topuk kanı için gel dedi şuan 39+5 iz ne arayan var ne soran. Hiç memnun değilim sğlık ocağından..
Nur001 Canım ilk kayıt için çağırıyor 7 haftalıkken falan 20-24 ve 35 de çağırdı doktorunda düzenli kan alıyorsa s nabızdan bakıyorlar sonuçlara ekstra almıyorlar