Benim de bu gebeliğim de pozitif çıkıyor normal de de strese bağlı tansiyon problemi yaşıyordum 22. Haftadayız yani bilmiyorum nasıl olacak elimde ve ayaklarım hafif ödem var tansiyon henüz sıkıntı yaşamadım gibi ama şunu anlamıyorum mesela pozitif ama nasıl sizde rakam mı yazıyor bende sadece + yazıyor doktorum çok önmli değil sadece + olması dedi tansiyona dikkat et dedi