Trendyoldan puset örtüsü minder ikili setten sipariş vereceğim ama iki çeşidi var. Birinin örtüsü 2 kat dışı müslin içi pike kumaşı gibi. Diğerinin de örtüsü tek kat sadece müslin daha ince haliyle. Kızım ağustos ortasında doğacak ama 2 hafta sonrası Eylül zaten yavaş yavaş serinlemeye başlayacak İzmir’de bile hava. Hangi örtüyü alsam karar veremedim çift katı alsam sıcak mı basar ama ince olanı alsam bilemedim 1 ay sonra yetersiz kalmaya mı başlar? Bide bunlar ne kadar süre kullanılıyor kullanışlı oluyor mu? Bilgilendirirseniz çok sevinirim 🌷 Ayrıca böyle ıncık cıncık gibi görünen başka ne gibi ihtiyaçlar olabilir? İkinci hamileliğim ama sudan çıkmış balık gibiyim 🥹