Kızlar merhaba. 15 haftalık hamileyim ve . Kalite mühendisi olarak özel bir firmada çalışıyorum. Sürekli denetlemelere girdiğim için İşim çok stresli. Benim bu stresim yüzünden bebeğimde huzursuz, stres oluyor diye düşünüp üzülüyorum . Bazen bırak işi diyorum kendime. Sonra diyorum ki onun için çalışıyorsun az daha dayan 😢 siz bu gibi durumlarla nasıl baş ediyorsunuz ?