hsizyl gebelik zehirlenmesini önlemek adına veriliyor ben başından beri perinatoloji takipliyim hatta neden veriyorsun kanım da sıkıntımı var falan diye sormuştum ileride ki zehirlenmesi önlemek içinmiş 12.hftadan beri kullanıyorum düşük tehlikem vardı çok şükür bişey olmadı