Kızlar 38+2 haftalığım 3 cm açıklığım var ve ilk gebeliğim doktor ilk olduğu için 40a kadar bu şekilde gidebilir dedi nst de düzenli sancım çıkıyo ama ben hissetmiyorum ağrı falan herhangi başka bi belirti yok pilates topuyla hareketler falan yapıyorum ama ne kadar işe yarar bilmiyorum var mı bi öneriniz açıklığı arttıracak 😑