K-97 Kızlar yardımcı olurmusunuz lütfen ortalama bi haftadır hep test yapıyorum Farklı Farklı markalar ve hep hayali çizgi çıkıyor kan vermeye de korkuyorum böyle bi durum başına gelen var mi
K-97 MelodyFairy iki hafta oldu verdim çıkmayınca tamamen moralim bozuldu 11 inde doktor randevum var onu bekliyorum
K-97 Kumsalakkus ya şeyden korkuyorum aslında ben iki haftadır Her gün test yapıyorum adetim 27 gün gecikti hatta tarlusal Bile içtim Çünkü kan verdiğim de yoktu tarlusal içtim şimdi de tekrar kan vermeye çok korktum negatif görmemek için direk doktor randevusu aldım iki haftadır hep bi silik hayali çizgi var ama adla koyulaşmıyor
Zehross03 K-97 kimyasal geçirecek olabilirsin değer düşüyor 0 lanınca adet olunuyor değer yükselmediği içinde koyulaşmıyor olabilir 27 gün ciddi bi gecikme çünkü bence doktora gitmelisiniz beklemeden