Merhaba arkadaşlar iki ay önce bir kürtaj yaşadım bebeğimin kalbi durdu ve kürtaj oldum. Şimdi tekrar beş haftalık hamileyim ve doktor benden 12 li trombofili paneli denilen detaylı bir test istiyor. Her yerde 3-4 bin tl. Sizce devlette yaparlar mı bunu ? ne yapmam lazım..