Sedaerdogaan bende 2017 de gecirdim mol gebelik 1 yil korunduk sonrasinda hamile kaldim 2018 de.2019 da bir kizim oldu cok rahat bir gebelik gecirdim. Molden sonra hamile kalmak icin cok ugrasmadik. 1 yil kan degerlerim takip edildi. Simdi 20 haftalik hamileyim allah kismet ederse oglumu bekliyoruz. Ikinci hamileligide istedik yine cok ugrasmadik. Mol cok yipratici bir surecti ilk hamileligimdi resmen hayal kirikligi olmustu ama inan sonrasi korktugum gibi olmadi. Sadece doktorunun dediklerini dinle. Psikoloji gercekten cok önemli. Doktorum saglikli olsan bile hamile kalmak istediginde vucudun “hayir psikolojisi anne olmaya hazir degil” der bir sebep yokken hamile kalamazsik kafana takma dusunmemeye calis kendine baska ugraslar bul demisti. Umarim senin icinde hersey guzel olur 🌸