Esyaa eczacılar odasında bulunuyor. Ama devlet hastanesine gidince kan uyuşmazlığım var iğneyi vurulmak istiyorum diiynce vuruyorlar. Ben öyle yapmıştım . Hafif lekelenme oldu demiştim alttan muayene edeceklerdi izin vermedim kağıda imza attım sadece iğneyi vuruldum nstye bağlandım ve cıktım hastaneden. Devlette Alttan muayene ettirmeyin kendinizi. Haftanız erken olduğu için kanama olabilir bebek stres olur .sadece iğne vurdurun