Bendenizanne Merhaba bir sorum olacaktı kardeşim 7 ay önce bebeği için açtığı ama kullanmadığı pişik kremini bana verdi baya dolu yani kullanıp kullanmama konusunda kararsız kaldım açıldıktan ne kadar sonra tüketilmesi gerekiyor bileniniz var mı?
Pnr_KMRC1 Bendenizanne genelde 2 sene yazıyor bendede açılmış var bebeğime onu kullanıcam benim kutu üzerinde 24 M yazıyor buda 2 sene demek cnm🌸
Baahar4549 Tüpün alt tarafında genelde son kullanma tarihi olur bir bakın. Yoksa hangi marka olduğunu Google a yazıp bir araştırın açıldıktan sonra ne kadar sürede kullanılabilir diye
Bendenizanne Baahar4549 araştırdım ama sonuç bulamadım içim rahat etmicek diye bilen varsa sorayım dedim
Bskaysy Kutunun arkasında açıldıktan sonra 12 ay süresi vardır ibaresi var mı? https://images.app.goo.gl/5D9rD1futPCeGiJFA Bu işaret varmı?
Pnr_KMRC1 Bendenizanne istersen iki kremide kolunun iç kısımlarına sürüp bir yarım saat bekle canım bakalım kızarıklık kaşıntı yapıcak mı yapmazsa kullanabilirsin
Bendenizanne Pnr_KMRC1 bu şekilde anlaşılabiliyorsa deneyeyim ben 1 yıl süresi olduğunu düşünüyorum ama bebek neticede tereddütte kaldım
adatuna Ürünün arkasında yazıyordur kapak işareti ve üzerinde 12m 6m ya da 24m yazar. Tüm kozmetik ürünlerde vardor bu