Merhaba şu an 3.gebeliğim ama sizlere 2.bebeğimle ilgili bişey den bahsetmek istiyorum. Bebeğim doğduğunda 1haftalık dan itibaren anne sütünü içerken sürekli ağlıyor süt boğazında kalıyor besleyemiyorduk mama vermek istemedim ama anne sütünü de içemiyor doktora götürdüğümüzde burnu tıkalı dedi gönderdiler
Sonraki kontrolde bebek ellerini açmıyor dedi doktor
Fizyoterapiye gönderdi terapist 40yıldır bu işi yapıyorum sadece iki bebek ellerini açamıyor gördüm dedi galiba yediğimiz içtiğimiz şeylerden yada bilmiyorum,neyse terapist farklı bir durum var diye düşündü sonra farkkettik ki bebeğin kol kasları ve ağız kasları güçsüz o yüzden ememiyor sürekli mama verdim anne sütünü sağıp biberonla verdik 6aylık olana kadar pek bir hareketi yoktu 6qydan sonra hareketlenme başladı
Terapist bile dedi ki böyle beklemiyordum daha beklemiş
Ellerine eldivenle biraz açması sağlandı ağız kasları güçsüz ama yemek yiyebiliyor elhamdüllilah 19aylık daha yeni yürümeye başladı
Çok şükür zekasında hareketlerinde bir problem yok
Bazen bişeyler olur elinizden sadece izlemek gelir
Bazen sadece sınanırız sabretmek gerekir🌺❤️