5melekannesi Bugün kontrolümüz vardı 1800 kilosu doktor çok iyi dedi sizce nasıl çevremdeki komşular duyunca aaa zayıf falan dedi ? Bide bugün muayenede nişanım geldi 🥹 Doktor gelmeye devam eder korkma dedi inşallah zamanında doğar minik kuzum 🥰
Pinklove 5melekannesi Hayır komşular ve etraf senin bebeğinin kilosunu neden bilmeli ki bu kadar detaylı niye insanlara özel hayatınızı anlatıyorsunuz?
Portredekitirtil 5melekannesi bizde dün gittik 31+3 tük dün bebeğin kilosu 1900 e yakındı iyi yada kötü bişey demedi dr. Gayet iyi bence çünkü zaten bu aylarda alıyorlar
5melekannesi Pinklove Komşular derken bütün aynı sokakta oturduğum komşularıma değil zaten yakın olduğum 2 tanesi var onlardan bahsediyorum 😂
Susu_09 5melekannesi 31+3 1800 dedi gayet iyi dedi bende seker var bide iri bebek olmasından korkarız dedi gayet haftanla uyumlu dedi
Arzu501 Peki haraketleri nasıl bende 31+2. Baya haraketli. Gelen hafta kontrolum var. Çekisini o zaman öğrenirim.
Serpilinumudu 5melekannesi nişanınız nasıl geldi alttan mı muayene oldunuz yoksa muayene esnasında kendiliğinden mi fark ettiniz ?
1melekannesi3858 5melekannesi canım.nisan geldi diyorsun zamanında gelir diyorsun öyle Bi imkan varmiymis ki
5melekannesi 1melekannesi3858 evet hepsi gelmemiş olabilirmiş canım doğum zamanına kadar parça parça gelebilir dedi
3Tospikannesi 5melekannesi 31+2 de 1659 gramdı zaten zayıf doğacağını biliyoruz ablası ve abisi de 36 civarı 2500 doğdu önemli olan sağlikli olması sonra alıyorlar zaten benim kasılmalarım var arada sancım oluyor sizin şikayetiniz mi vardı alttan bakıldı henüz erken değil mi benim minik 35 ten sonra bekleniyor ama alttan bakılmadı hiç baş geliş pozisyonunda şuan
5melekannesi 3Tospikannesi Evet canım benimde kasılmalarım vardı sancım çıktı açılma varmı diye baktı bide su gelişi için test yaptı
3Tospikannesi 5melekannesi ben özele gidiyorum doktorum alttan bakmıyor progestan fitil + antibiyotik fitil + magnezyum hapı yazdı bana
Serpilinumudu 5melekannesi peki neden alttan baktı bende 31+2 yim bu ara baya kasılmalarım ve ağrılarım oluyor haftaya randevum var bana da alttan mı bakar acaba merak ettim
5melekannesi Serpilinumudu Yani benim 5. Normal doğumum canım 2 cm açılmam vardı zaten önceden kontrol amaçlı baktı bakarmı İnan bilmiyorum