Fatmayagiz Tecrübeli olanlar yada bilgisi olanlara sorum var. 35+2yim ama doğumdan sonra sütüm gelmeyecek diye çok korkuyorum. Doğumdan önce yapılan bişey var mı sütün rahat gelebilmesi için?
Nhlhmz11 Fatmayagiz korkmazsan gelir , ben 37 de sezeryan oldum. Bebeğim gelir gelmez emzirdim. Hiç mama vermedim. Çok şükür emzirdikce daha da çok süt geldi
rose_gold_26 Fatmayagiz Stresten uzak durun bol su için , ilk gunkerde destek olarak Aramel bitkisel çayı öneririm bende çok işe yaradı şuan 3 ay oldu biraz azalmış hissettiğim için yeniden başladım içiyorum hatta bunları yazarken 🤗
cokkasmabeabi dilay_06 kendinizi rahat bırakn süt stresine girmeyin gelir tabiki. 4.aydan itibaren hormon yükseliyor süt üretimi için başlıyor vücut doğduktan sonra neden gelmesin ki 💕