NvS valla bende orda çalışıyorum insanlara sabırla yaklaşmak gerçekten çok zor yani sırf kavga etmek için bile geleni var 😂
Hüseyin ve Gürsel bey çok iyiler ama diğerlerini bilemicem hele bi kadın doktor var odasının önünden geçmek istemem 😂 Normal doğum olurda onun nöbetine denk gelirsem doğuramam korkudan diye başka bir hastaneye başlayacağım 😂