_3prensannesi Kızlar bugün 40+2 olduk ama ne sancı var ne de açılma .Bı de bende gebelik şekeri var doktorum sevk verdi ama ben gitmeye korkuyorum ne yapmalıyım ? Yardımcı olun lütfen 🙏
Kayaozge _3prensannesi Canım Allah yardımcın olsun bende 41+2 de doğum yaptım benim de ne sancım vardı nede açılmam hiç biri olmadığı için doktorum sezaryana aldı
Kayaozge _3prensannesi Ben 9 ay boyunca devlete gittim orda yapacaktım doğumu ama sancım olmadığı içim beni bekletip durdular senin sancın yok doğurtacak doktor da yok dediler eşimde en son sinirlendi özele gittik oradaki doktor kızdı seni çok bekletmişler acil sezeryana alacağız dediler
_3prensannesi Kayaozge off yaa devlat hastanesindekiler biraz gaddarca davranıyorlar benim korkum o yüzden ama mecbur çıkacak öyle ya da böyle 🥴
Kayaozge _3prensannesi Hiç sorma fazlasıyla gaddarlar Allah işini ehli ile yapanlara denk getirsin siz de sağlıkla alın kucağınıza