Nalin-Yada-Ahmed teşekkür ederim . 2aylıktı ve genel anestezi ile kürtaj oldum , daha sonra da kullanmam için 7çeşit ilaç verdi. Kürtajdan dolayı mı yoksa ilaçlardan mı bilmiyorum ama mide ve karın ağrısı yaşıyorum , dışkı da zorlanma ve renginde değişiklik mevcut . Oyüzden sormak istedim ne gibi şeyler yaşanıyor kürtaj sonrası .