Ozlem_93 Mervikk 34 haftalik hamileyim hâlâ yapiyorum bi sıkinti olmadi ama dusuk riskin varsa yanlis yonlendirme olabilir dktor kontrolunde sorup ona gore hareket etmelisin..Saglikla gelsin bebisin🤗
Mervikk umutlu1mom soruya niye soruyla karşılık veriyorsun? Ciddi bişey soruyorum. Sonuçta kasıyorsun kendini ve canının acıyor belki zararlı olur diye düşündüm
Hzky2010 Mervikk benimde başlarda vardı o yüzden hiç tehlikeye atmadım hamilelikte daha hassas oluyor insan vücudu hala da yapmıyorum galiba doğumdan sonraya kadarda yapmıycam ☺️
Haleblbn Düşük riskiniz varsa bence yaptırmayın 12 haftaya kadar bekleyin derim. Hatta doktorunuza danışın bu konuyu önemli çünkü
Mervikk Hzky2010 bende öyle düşünüyorum ya hassas oluyor insan acı eşiğimin düştüğünü bile hissediyorum yani iğne falan yaptırırken. O yüzden tehlikeli olur belki diye düşündüm 😄
zuleyhaacarr_1 ben ilk üc ay genel olarak tehlikeli dönem oldugu icin yaptırmamıstım ama sonrasında hep yaptrdim haftaya dogumum var gine gidicem bi kac gune
Hayat123456 Mervikk bildiğim kadarıyla yok hep gittim ama düşük riskine bağlı bişey olur mu bilemem doktoruna danissan daha iyi olur canım yada sağlık ocağında ebeye falan tüy dökücülerde yasak diye biliyorum kimyasal olduğu için zararlıymış
Masal-10 Mervikk Ben sürekli yaptırıyordum hamileyken de devam ettim hoş daha 3 aylık ama sürekli gittim bir sıkıntı yaşamadım ama eğer tedirginsen yada Allah korusun düşük riskin filan varsa bir ay ertelersin sonrasında devam edersin:)