arzum8683 Merhaba kızlar size bir şey danışacağım benim yeğenim 4 aylık bir idrarında %40 iltihap çıktı 3 tane iğne vermişler iğneler bittikten sonra tekrar tahlil yapılacakmış doktor olmazsa bir de böbreklerini bakalım demiş böyle durumla karşılaşan var mı
anneee arzum8683 kızımın 15 günlükken falan çıkmıştı küçük olduğu için yoğun bakımda antibiyotik tedavisi aldı bizim bi böbreğinde genişleme çıkmıştı
Arife55 Bende de olmuştu. Bol bol su içmeye özen gösterin . 3 4 litre en az ☺️ Bu süreçte ne kadar az ilaç o kadar iyi 🐣