Söylediklerim garip gelmez diye düşünüyorum evet herkesin bir takım sıkıntıları var kaynana maddiyat kayıplar ama arkadaşlar burda ki insanlar gebe ve ailelerimiz bazen yedi kat yabancı olumsuz birşey demeye korkar gebelik hassas bir dönemdir yalnış anlamayın kınamıyorum ama burda daha güzel şeyler paylaşılsa dha çok
Bilgi alışverişi olsa keşke ... Düşük riski olan burada yazılanları okuyup daha çok kötü olurken , ufacık deyip geçtiği derdi burda okudukları ile kötüye yoran insanlar var eminiö bir başlığa giriyorum konu başka yere uzayıp gidiyor bu gidişle uygulamayı silcem ki çok güzel bir uygulama ... Ama biraz daha özen yazdıklarımıza !