Tubi2048 Kızlar haziranın 13 ünde açlık tokluk kanı vermiştim iyi çıkmıştı normaldi bugün yemekten 2 saat sonra cihazla şekerimi ölçtük 162 çıktı 27+2 bugün moralim bozuldu baya pazartesi gününe randevu aldım 😔
Susu_09 Tubi2048 ilk 1 saat tokluk önemli hamilelikte 2 saatte bu çıktıysa ,1 saatte daha yuksekmistir
Portredekitirtil 140 a kadar normaldir tokluk kan şekeri. Seninkide çok yüksek çıkmamış 200 den sonrası şeker hastalığı var demektir ama gizli şeker olabilir bir tık yüksek çıkmış
K11 Tubi2048 evet takip etmelisin canım.Gebelik sekerinde ilk lokmadan sonra 1. Saat ölçüm yapıyoruz 1. Saat 140 altı 2. Saat 120 altı olmalı.
Portredekitirtil Tubi2048 tabiki benim sana tavsiyem doktoruna git ve şeker yükleme testi iste riske atma 24-28 haftalar arasında yapılıyor vaktin dar hemen yaptır bence. Tavsiye etmeyenlere bakma sen hiç mi şekerli yada tatlı şey yemiyoruz. Farketmeden bebeğine zarar verebilir yaptır için rahat etsin
Tubi2048 Portredekitirtil tamam pazartesi aç karnına gideyim diye ilk randevuyu aldım hemen yaptırayım 28. Hafta dolmadan
K11 Tubi2048 benim sadece 1 saati ölçmem söylendi canım ben tek 1. Saati ölçüyorum stres yapma yükselir şekerin ister istemez.
Tubi2048 K11 evet bira panik yaptım öyle çıkınca ama senin dediğin gibi yaptım 1. Saate 134 2. Saat 126 çıktı teşekkür ederim desteğin için ❤️❤️❤️