Damla2547 Bursa şehir hastanesinde doğum yapan var mı hanımlar kısa zamanda sancı zamanı eşler yanımızda oluyor mu çocukları içeri alıyorlar mı ilgi alaka nasıl çok kararsızım endişelerim var özel mi şehir hastanesi mi bilemedim
Mmeleklr2 Damla2547 eşini kabul etmiyorlar doğumdan sonra sadece 1 refakatçi kabul ediyorlar oda kadın olucak görüş zamanı eşini alıyorlar diye biliyorum
Havvaca Eş kabul edilmiyor. Koridora bile giremiyor. Sadece ziyaret saati gelebiliyor yanına. Kadın refakatçi olmak zorunda