Kızlar 38+5 haftalık hamileyim doktorum son haftasına kadar bekleyelim dedi normal doğum gözküyor dedı ama ben çatı muayenesi falan olmadım doktorumda bısı demedı bende bıraz korluyorum ne yalan solım yanı acı eşiğim biraz düşük gibi o yüzden doğumda epidural iğne yaptırsam nasıl olur yan etkisi cok mu fazla yardımcı olur musunuz ?