zuleyhaacarr_1 herkesin acı eşiği farklı, bazıları çok abartıyor bağırarak rahatlıyor. Sezeryan sonrası lohusa katında öyle kişilere çok denk geldim kolidora çıkıp bağırıyodu ağrım var diye, o katta herkes yeni doğum yaptı herkesin ağrısı var kimse o kadın gibi çıkıp bağırmadı yani herkes aynı değil, korkma hiç, sen ne kadar hızlı iyileşmeye odaklanırsan öyle oluyor cidden, ağrı elbette olacak ama geçiyor hergün bi önceki güne göre daha iyi oluyorsun buna odaklanırsan hızlı atlatırsın:) herşey inanmada bitiyor:)