Fatmarana benim ilk hamileliğimde böyle ara ara geliyordu aynı kıvamda aynı renk yoğunlukta , 39+2 de bunun bir avuç yığını geldi , anladım doğumun yakın olduğunu , sonrasında suyum geldi ve doğum yapmıştım . Herkeste nişan illa kırmızı gelecek diye birşey yok . Benim belirtilerim de bu şekildeydi. Şuan 38+1 im ve ara ara bu şekilde sümüksü yoğun yapıda geliyor . Bakalım bunda ne zaman doğum olacak 🥰