Ebruardaugur 37+4 haftalık hamileyim bugun bebeğim çok hareketli normalde artık hareketi kısıtlanması gerekmiyor mu ? Aynı durumu yaşayan var mı
akdeniz23 Ebruardaugur 37+3 üm 37 ye girdiğimden beri hareketleri çok azaldı sadece ara sıra dönmesini hissediyorum ama korktum. Sizinki mi normal benim ki mi şimdi
1asel-duru Canım bende 37 haftalıgim benimki de maşallah çok hareketli daha kanala girmemiş olabilir ama girer daha
agaadfsdqqaa akdeniz23 ikisi de normal herkesin gebeliği farklıdır benim bebeğim kanalda değil ama hareketli de değil
aysegul_46 akdeniz23 aynen benimkide öyle oldu hareket edemiyo önceki gibi kanala girdiği için olabilir
Haleblbn 37+1 haftalığım bende başgeliş umarım değişmez ve baya hareketli hatta bazı hareketleri canımı acıtır şekilde oluyor heyecanla gelmesini bekliyoruz sıcaklar iyice yoruyor