NurDemir
Miray bence.Anlaşılması daha kolay hem.Belis de güzel ama son harfi z mi s mi karışır,yeni tanıştığı insanlar birkaç defa ismini tekrarlatabilir.Bunlar da düşünülmeli bence isim koyarken.(Şahsen anlaşılması zor bir ismim olduğu için çok sıkıntı çektiğimden yazmak istedim)