Merhaba
27+3 haftalık hamileyim.Rahim ağzı kısalığından dolayı doktorum çalışmamam gerektiğini söyledi.32. Haftadan önce heyet raporu alamıyormuşum.5 haftalık raporu nasıl alabilirim.Doktorum hastanede değil muayenede hizmet verdiği için rapor yazma yetkisi yok.Nasıl bir yol izlemeliyim fikri olan var mı?