aslanprenses_ Gkee normal doğum mu yapmak istiyorsunuz? Kendi muayene olduğunuz doktor mu girecek doğuma? Yani gece gelse bile bebiş gelecek mi doktor hastaneye? Ve fiyatı öğrendiniz mi acaba?
aslanprenses_ Gkee benim doktorum egepolde/ konuşmadım daha ama gece gelmiyormuş doktorlar nöbetçi doktor doğum yaptırıyormuş. Ve 25 bin tl şu anda.