Merhaba 29 haftalık hamileyim vücudum çok kaşınıyor karnımdaki yırtıklar çok kırmızı ve acıtıcı doktoruma kaşıntılarımı söyledim safra asiti testi karaciğer testi falan istedi daha haftam çok küçük ve erken doğuma alabiliriz sonuçlar kötü gelirse dedi 7 aylık hamileyim yani sizlerde de böyle olanlarınız varmı acaba riskli tehlikeli bişeymiş bu yarın test vermeye gidecem üç gün sonra sonuçları alacam dua edin bana lütfen