peri5860 Kızlar eşim her istediğim isme muhalefet artık kavgaya varacak süreç. Şu 31+4 haftalık gebeyim 🙄 hala isim bulmuş değiliz. Eşim başladı Sema demeye ama eski isimlerden güzel mi güzel evet ama daha böyle yeni nesle hitap eden isim olsun istiyorum eski türk isimleri de olabilir Kur’an dan geçen isimler de olabilir. Ben Defne,Duru,Azra gibi isimler önerdim Azra’ya azrail gibi o ne dedi 😂 Defneye denfine dedi bir duruyi beğendi. Sema Duru nasıl sizce hala içime sinmedi ya 🙄
gl12cn34 peri5860 eşiniz neden Sema ismini istiyor bir sebebi var mı eğer yoksa gerek yok koymayın Sema’yı izin vermeyin 😂
Hzky2010 peri5860 şuan herkes o kadar aynı isimleri koyuyor ki çocuklar okula başlayınca aynı isimden kaç kişiyle aynı sınıfta olacaklar hesap edemiyorum artık 😂
peri5860 gl12cn34 De mi yaa bence de zaten her isim onun eski sevgililerinin ismi güya. Hele bir ara ilk öpüştüğü kızmış meğer onun ismini istedi neyse ben kabul etmedim öyle bir arkadaşım var sevmiyordum vs dedim. Aradan zaman geçti ilk öpüştüğü kızın ismini sordum o ismi söyleyince şoke oldum 😂
Liyacim Aden, aybilge, Aybike, liya, mira, hira, duha ben cinsiyet kız olursa şu sıra elif ve Aden ismini düşünüyorum. İki isimde anlam olarak da tını olarak da çok hoşuma gidiyor.