pera_ Yeni gebeyim kan tahlillerimde bu virüs çıktı tekrar kan alındı geçirmişmiyim yoksa hala devem ediyor mi diye ben hiç bir belirtisini yaşamadım doktor da çok bilgi vermedi bunu geçirmiş yada geçiriyor olan varsa benimle bilgisini paylaşabilirmi
T18ba97 Bende. Aynı durumdayım su an ikiside pozitif yarın tekrar doktora gidicem değer yüksekse sıkıntı yokmuş ama düşükse bilmiyorum o ihtimali doktorum konuşamadı
T18ba97 1dilek hepsini vermiştim zaten ama e nabızda görünmüyor gidip hastaneden almam gerekiyormuş yarın gidicem bide ben o gün sabah dayanamayıp çikolata yemiştim o yüzden olur mu acaba bilmiyorum yarının öğrenicez
1dilek T18ba97 çikolatayla alakası yok canım onun seni korkutmak istemem kendi çapımda kendimden araştırmıştım insanın psikolojisini bozan bir sürü şeyler yazıyo doktorun bilgilendirir seni zaten sıkma canını
mbs44_16 @T18ba97 Cmv kizamikcik degildir. Kizamikcik rubella diye bilinir. Cmv herkesin gecirebilcegi bi enfeksiyondur hangi parametre pozitif acaba duzgunce yazarmisiniz cmv igg mi yoksa cmv igm mi
1dilek mbs44_16 benim cmv ıgm negatif cmv ıgg pozitif cmv ıgg aviditem yüksek çıktı acaba cmv ıgm ye de ayrıca avidite yapılacakmı
mbs44_16 1dilek cmv igg hastaligi gecirip bagisikliginizin olduguna isaret eder korkulacak bir durum degil. Benim de cmv igg 200 ve deger pozitif yani bağışıklığım var.
mbs44_16 1dilek hayir neden yapilsin hastalik durumunda yapilir. Siz zaten gecirmissiniz ve bebegi etkileyen bir durum olmaz
1dilek mbs44_16 teşekkür ederim.Birde birşey daha sormak istiyorum evde kedim var scotish aşıları tam toksoplazma ıgg negatif ımg de sınırda çıktı avidite yapıldı sonuca avidite çalışılamadı diyor sebebi nedir anlamadım
pera_ Beybicik internette. Araştırdım cvm kozamıkcık diye çıkmıştı bir bilgim yok yani yanlış mi öğrenmısım
1dilek pera_ hepsi o kadar karışıkki hamileliğin tadını yaşayamıyoruz gerçekten 2 haftadır o o kadar stresliyim ki 2016 da kızıma hamileyken ben bu testlerin bir tanesini bile duymadım.