FHKK daha çok erken bunu düşünmeniz için ayrıca burda yaptır ya da yaptırma demekle olmaz ki cnm doktorunla oturup istişare yapmalısın belki burda herkes yaptırma dicek senin bebeğinin suyu fazla olcak ya da gelişimi önde olcak şekerden suphelinicek doktor burda arama bunun cevabını:) ama yine de söyleyeyim yaptrmalısın çünkü şeker bebek ölümüne kadar götürücek ciddi bir konu kimsenin düşüncesine bakarak hareket etme derim 👍