adalinda-35 Kızlar bebek odasını ne zaman almalıyım sizce malum herşey zamlaniyor bende güzel biseyler buldum ama daha 22 haftalık hamileyim biraz daha beklemeliyim yoksa alsam mı bilemedim
Yarenylmz adalinda-35 hamileliğimin başında dolabını şifonyerini aldım iyiki almışım herşey 5 katına çıktı 😅
adalinda-35 Yarenylmz çok iyi bende dolap sifonyer ve kullanışlı bı yatak alıcam erken diye bekliyorum ama bende bakmaya başlarım herhalde eşim çok rahat daha erken diyip bekliyor 😁
Esraaybars adalinda-35 aldın aldın yarın alayım diye ertelıyorusn herşeye zam gelmiş al koy kenara bence canım
adalinda-35 Esraaybars bencede ne biliyim bende erken diyodum aslında ama herşey pahalandigi için bakmaya baslicam artık ya