Ahhhh annelerrr. 2 ay 10 gün önce doğum yaptım. Hafif içimi döküp, sorumu öyle sormak isterim. Her gün yatmadan girdiğim bu foruma giremez oldum, bazı durumlarda duş süresi lüks olmaya başladı 😀 yavrum yemeklerin kokusunu alıyor sanki, totomu ne zaman sandalyeye değdirmeye düşünsem( düşünüyorum sadece) uyanmaya başladı. Kıyafetlerim haliyle olmuyor bu çok sorun değil, kocamın canı sağolsun 😃 olan kıyafetlerim kusmuklu, kıyafetlerimin en güzel aksesuarı 🌸 zıbınlarda ki malum lekeler ooooo süpper süppperrrr. Bakım yapmaya falan gelince aynanın önünden geçerken kendime el sallıyorum, iyi geliyor gibi yeterli oluyor 🤷🏻♀️ neyse her şeye rağmen ama her şeyeeeee rağmen dünyanın en güzel hissi. Rabbim isteyen, bakabilecek herkese en iyi arkadaşını doğurmayı nasip etsin 💜
Sorum da şu. Arkadaşlar siz takviye kullanıyor musunuz doğum sonrası. Sorum bu kadar teşekkürler 🌸🙏🏻