Adet gecikmesi yaşadığın zaman artık kanda çıkması lazım. Yumurtlama zamanın belli, geç döllenmenin olduğunu sanmıyorum. Adet gününden eminsen bugün olması gerektiğine, erken gebelik testi ile de test yapmayı deneyebilirsin. Ama hala negatifse, gebelik olduğunu düşünmüyorum. İnşallah her şey gönlünce olur. Kan da ver hatta yarın sabah gene gerekirse, çünkü varsa artışı başlamış olması lazım yavaş yavaş 🙏