peri5860 benimde öyle, hemşire en son öyle dedi 12 sınır dedi tuzu azalt dedi, ilk gebeliğimin son haftaları da hep 13-14 oluyordu, hastahaneye yatış yapmıştı doktor protein kaçağına bakıldı çok şükür çıkmamıştı. Şimdi de 12-8 çıkıyo hep. Takip ediyorum ara ara.