Mucizebebegimmm03 benim ilk aylarımda kanamam vardı 1 buçuk ay kullandım kanamadan dolayı ağızdan aldım ve sabah akşam kullandım. Olabilecek her türlü olumsuz şeyi yaşadım 😤mide bulantısı, baş dönmesi, baş ağrısı, halüsinasyon,aşırı uyku hali bariz depresyona girmiş gibiydim 😄 şu an 33 haftalığım erken doğum riski olduğu için doktorum tekrardan verdi bu kez tek doz kullanıyorum. Akşam 10 da alıyorum hep uykuda olduğum için mi hissetmiyorum yoksa dozu mu fazla değil bilemedim. Ama ilkinde sabah akşam şeklinde idi ve çok ağır gelmişti bana.